(Inwestycja realizowana przez Agencję Rozwoju Miasta SA)


a) Przygotowanie przetargu zgodnie z procedurami EBOR:
  • kwalifikacja wstępna (Raport z kwalifikacji wstępnej do przetargu na projekt i budowę odcinka został zaakceptowany przez EBOR. Do udziału w przetargu zostało zakwalifikowanych 8 oferentów,
  • opracowanie dokumentacji przetargowej (Trwają prace nad opracowaniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu na projekt i budowę odcinka. Oczekuje się na akceptacje specyfikacji przez EBOR i EBI,
  • zaproszenie do składania ofert ostatecznych planowane jest na 9 listopada 2001,
  • opracowywanie ofert przez oferentów,
  • wybór oferenta i zawarcie kontraktu na projekt i budowę odcinka planowane jest na kwiecień 2002.
b) Budowa odcinka rondo Grzegórzeckie - Kamienna (rozpoczęcie prac projektowych - kwiecień 2002, prac budowlanych lipiec 2002):
  • wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę,
  • przebudowa Ronda Mogilskiego (obecnie jednopoziomowe rondo zastąpione zostanie dwupoziomowym, z torowiskiem tramwajowym wraz z przystankami w poziomie -1, poziom 0 pozostanie dla ruchu samochodowego),
  • dokończenie budowy tunelu tramwajowego od ronda Mogilskiego do rejonu Politechniki Krakowskiej,
  • wykonanie torowiska na poziomie terenu od rejonu Politechniki Krakowskiej do pętli przy ul. Kamiennej.
Wykonanie systemu sterowania ruchem dla korytarza szybkiego tramwaju oraz wybranego obszaru Śródmieścia. Zakres prac obejmować będzie wykonanie systemy obszarowego sterowania ruchem w korytarzu szybkiego tramwaju oraz na wybranym obszarze śródmieścia Krakowa, wraz z konieczną przebudową układu drogowego skrzyżowań. Szczegółowy zakres prac zostanie określony zakończeniu prac nad studium sterowania ruchem (wykonawca: DHV Polska).

Wstecz Do góry!